Regulamin
Postanowienia ogólne
- Regulamin ustanawia się na mocy art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344.).
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej i serwisu internetowego. Przepisy niniejszego Regulaminu obowiązują wszystkich klientów i interesantów.
- Usługa świadczona jest przez Społeczny Biznes.pl Spółka z o.o. non profit, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000772701, REGON 382625764, NIP 5562780164 – dalej Usługodawca).
- Produkty umieszczone w serwisie społecznościowym facebook lub na stronie w zakładce „oferty” mają charakter tylko i wyłącznie prezentacyjny. Wszystkie te produkty nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorcy odpłatnie usługę dostawy i zaprojektowania produktów służących do nalewania wina, opakowań oraz innych tego typu akcesoriów.
- Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorcy nieodpłatną usługę polegającą na doradztwie oraz wycenie produktów.
Warunki składania zamówień
- Usługodawca świadczy usługi takie jak doradztwo, wycena oraz realizacja zamówień tylko i wyłącznie poprzez kontakt mailowy z adresu kontakt@dropstop.org.pl lub pochodnych adresów pocztowych odpowiednich dla domeny *@dropstop.org.pl (w wyjątkowych sytuacjach spolecznybiznes.pl@gmail.com).
- Po wstępnym ustaleniu przygotowywana jest i wyceniana indywidualnie oferta, której ceny podane są w € i są cenami netto.
- Jeżeli dostawa zamówienia realizowana jest do więcej niż jednego adresu należy o tym poinformować Usługodawcę przed wyceną aby doliczyć dodatkowe koszty wysyłki.
- Po akceptacji wyceny wystawiana jest faktura proforma a z dniem jej wystawienia oferta jest przeliczana na PLN oraz dodany podatek VAT.
- Istnieje możliwość płatności w €, o czym należy poinformować Usługodawcę przed wystawieniem faktury proforma.
- Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłany jest końcowy projekt do Usługobiorcy (print proof), gdzie wymagana jest akceptacja i złożenie czytelnego podpisu. Dopiero gdy oba warunki zostaną zaakceptowane, zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
- Termin dostawy zamówienia nie powinien przekraczać 28 dni roboczych od przekazania go do realizacji (spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 6), jednak Usługodawca zastrzega sobie prawo do jego wydłużenia w przypadku dużych zamówień.
Rezygnacja z zamówienia
- Odwołanie realizacji zamówienia może nastąpić jedynie w formie elektronicznej oraz nie później niż przed finalną akceptacją i przekazaniem zamówienia do realizacji.
- W przypadku złożenia prawidłowej rezygnacji z zamówienia i potwierdzeniu jej przyjęcia przez Usługodawcę, Usługobiorcy przysługuje zwrot całościowy wpłaconych kwot, w przypadku wpłaty w €. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pomniejszonych o różnice kursowe w przypadku wpłaty w PLN.
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje skierowane do Usługobiorcy powinny być zgłaszane w formie elektronicznej.
- Reklamacja powinna być zgłoszona w sposób umożliwiający jej weryfikację.
- Usługodawca rozpatruje reklamację dokonując oceny faktów podanych przez Usługobiorcę wg. własnej oceny z uwzględnieniem zasad doświadczenia życiowego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli reklamacja nie może zostać rozpatrzona w ww. terminie, Usługodawca powiadomi w tym terminie reklamującego o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację oraz informacja, o której mowa w pkt. powyżej wysyłana jest na adres e-mail wskazany przez zgłaszającego reklamację.
- W przypadku gdy realizowany projekt został zaakceptowany i zamówienie nie odbiega od podpisanego wzoru, Usługobiorcy nie przysługuje prawo do reklamacji.
- W przypadku gdy realizowany projekt został zaakceptowany i zamówienie odbiega od podpisanego wzoru, Usługobiorcy przysługuje prawo do reklamacji.
- Decyzja Usługodawcy w zakresie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.
Formy kontaktu z Usługodawcą
- Adres e-mail : kontakt@dropstop.org.pl.
Postanowienia końcowe
- Wszystkich Usługobiorców i Interesariuszy obowiązują przepisy prawa wspólnotowego Unii Europejskiej oraz przepisy wewnętrznego prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
- Usługobiorcy i Interesariusze nie przestrzegający postanowień niniejszego Regulaminu ponoszą całkowitą odpowiedzialność za wszystkie szkody i straty, w tym za wszystkie szkody i straty, osób trzecich.
- Dane będą wykorzystywane przez Społeczny Biznes.pl Spółka z o.o. non profit wyłącznie dla celów marketingowych i statystycznych oraz przy organizacji i realizacji usług.
- Wszelkie Informacje zamieszczone w treści maila oraz na mediach społecznościowych są chronione prawami autorskim i pokrewnymi. Korzystanie z treści i informacji, również we fragmentach, wymaga zgody Usługodawcy (powyższe uregulowanie nie dotyczy korzystania w ramach dozwolonego użytku).
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu udziału usług zleconych Usługodawcy poddaje się orzecznictwu właściwych sądów powszechnych w Bydgoszczy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia w każdym czasie zmiany w treści niniejszego Regulaminu ze względu na wymagane przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub zmiany dokonywane w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. O zmianach treści Regulaminu Usługodawca powiadamia poprzez jej zamieszczenie na mediach społecznościowych lub stronie.
Obecna wersja regulaminu obowiązuje od dnia 12.06.2022 roku.